Han sover...

...så då passar jag på att blogga lite. Kanske är det för att slippa städa också, men det låter bättre att Emil sover.

Funderar på om jag ska byta bloggprogram så att jag kan lägga upp lite filmer. Det finns en hel del roliga på när Emil vänder på sig och nu senast filmade jag honom när han badade - det var ett blött äventyr och Emil verkade gilla det. Det är stor skillad mot hur det var första gången vi doppade honom. Dock hade jag kopiösa mängder badolja i vattnet så han blev jättehal och glänsande. Intressant det där. Jag tyckte inte jag hade hällt i så mycke, men när han kom i vattnet så var det uppenbart för mycket.

Nog pratat om olja och bad. Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. 


Fina och inspirerande Sara fyllde 30 och jag tog mod till mig och gjorde ett kort till henne. Det är lite av ett självmord, men det är roligt att pyssla och det är inte så ofta som jag känner mig motiverad, inspirerad och tar mig tid nu för tiden. Stort grattis Sara! Hoppas att din dag blev bra! Tusen tack för all inspiration!! Kram



Emil har börjat med en ny variant. Om han lutar sig frammåt så blir livet mycket roligare - i alla fall en stund. (Helena ser supersmart ut också!)












Helena och Emil är ute på promenad




Emil rullar över på mage från rygg mest hela tiden, men det är inte alltid så väldigt roligt att ligga på mage.


 
Men ibland duger det allt

Nu ska jag gå och amma min lilla kille som precis vaknade. Ha en go helg

Kram kram




Kommentarer
Postat av: Sara

Kortet är sååå fint!!! TACK supersöta Anna!!! Och blommorna var så fina! Jag hade en bra dag även om den inte blev som planerat, istället har jag ju nu ett kalas att se fram emot.



Emil är ju världens sötaste, ge honom en puss från mig!



Jag är nöjd med väggen i hallen, hela "rummet" blev mycket bättre. Och så är det mysigt att ha fotona att titta på. Försökte ta några gamla också (när Edvin föddes, när Hugo var 1 år och vi var på Menorca och så från i somras). Jag får väl se till att scrappa de där bilderna åt dig så kanske de kan hänga i er hall då? ;)



STOR KRAM!

2011-03-21 @ 13:54:41
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Mamma

Vad kul att se lite nya härliga bilder på Emil, både i denna och förra omgången!! Dom är även visade för mina intresserade arbetskamrater, (Anna, Anette och Ingrid bl a), och dom håller med mig, självklart är han det finaste på denna jord! Kortet till Sara är jättefint, tycker jag. Du är duktig som får till dessa fina kort med så mycket jobb som ligger bakom.

Kram på dig, och ta hand om din förkylning!!

Mamma

2011-03-22 @ 10:43:36
Postat av: Syster-yster

Så mysigt att se på alla bilderna, de känns som om man är med trots att man är så långt bort! Saknar er nått så enormt ska ni veta!



Pussa på lille Emil från världens stoltaste Moster Sara!

2011-04-01 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0