Lina, Mia och Magnus

Igår var Lina, Mia och Magnus här. Det var jättetrevligt och tiden bara sprang iväg. Vi har kommit på att vi kan låna en hel massa grejer av dem så vi ska dit och kika på lite allt möjligt nästa vecka. Det skall bli kul.
På kvällen käkade Daniel och jag räkor och myste trots att vi var jättetrötta.

Inatt har jag sovit dåligt och mina höfter gör jätteont. Ska försöka ta en prommenad i eftermiddag och mjuka upp dem lite. Hoppas att det hjälper så att jag kan sovs ordentligt i natt. Man blir så trött av att inte sova.

I morgon skall mamma och jag göra sta'n osäker. Det blír till att kika på en korg/säng. Det skall bli helmysigt och kaske kan jag hitta lite kläder till mig också. Börjar bli lite ont om tröjor som når hela vägen ner runt magen.

Snart kommer Saras kompis Louise hit och fikar. Det blir äpplepaj. Mmm...vaniljsås....gott. Det var länge sedan.

Ha en bra söndag!




En ovanifrån-bild i V 32+1. Skroten hade både fot och hand i vägen, men man kan i alla fall se lite ansiktsdrag. Läskigt, men fint. Det verkar vara en vig och livlig lite rackare. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh, lillskrutten!!! Verkligen tydliga drag ändå! Så fin!!! Magiskt att få se lite av hur den har det därinne.



Himla mysigt är det också för mig att få följa med lite vad som händer hos dig genom bloggen, saknar dig!



STOR KRAM!!!

2010-09-26 @ 20:07:37
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Mamma

Så spännande att snart få se den lilla skrutten i verkligheten! Det ska bli så mysigt. Nu har du ju lite nya kläder att platsa i också - till och med en rymlig jacka, så närmaste tiden är räddad. Dessutom hittade vi ju en riktig "Moses"-korg att lägga kickboxaren i.



Hur har det gått med Activian, funkar bra. eller??........Hi hi, du är rolig du.



Kram mamma

2010-10-01 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0