Trots att solen skiner...

...så kommer lite bilder från midsommar bland annat.  Det var en härlig dag och jag hade mycket trevligt. Tack för en fin helg alla goa människor. Nästa år hoppas jag slippa taggiga fiskar i syrrans händer dock.


Johan i egen hög person. Tro det eller ej, men det blev en midsommarstång tillslut som vi dansade kring på eftermiddagen. Jag tror kanske att vi måste träna på lite fler sånger nästa gång ;)



Det blåste en hel del, men flaggan och flaggspelet skulle upp! Fint!


Jonny och Carolin i full fart med att plocka blommor och löv till midsommarstången...Tur att mamma inte hade snaggat portalen innan midsommar i år...hon ville kanske inte ha en favorit i repris från förra året... ;)




Tillslut blev det mat. Jättegott!! Det blåste lite mycket, men vi klarade oss i midsommarfina kläder till kl fem tror jag. Sen blev det varmare varianter som åkte på.




Det var inte bara dans som gällde. Kubb och boule var också en aktivitet som sysselsatte många länge...Jag var nöjd med att titta på och njuta av en god alkoholfri öl.

***

Vi är inte så bra på att ta bilder på dendär magen, och jag vet inte om det händer så mycket längre. Men här är i alla fall en bild från förra veckan.


V 21+3


Min fina goding! Skönt att du också är ledig ett tag nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0