Resumé

Jag har inte skrivit på länge om det är någon som har missat det. Jag har gjort allt annat än att blogga och plugga - och det har gått ganska bra faktiskt...VIll bara passa på att be min grupp - Linda och Pernilla - om ursäkt. Det är mycket som snurrar och har sig... 

Systeryster kom hem den 24e april och innan dess vad det planeringshelg uppe i Delsjöområdet. Mamma blev lite rastlös när jag njöt av solen en studn.


En vacker blomma bidde det...eller??

Det blev ett sjudundrande party när Helena och Sarah väl ehagade dyka upp på flygplatsen. Det tog ett tag och tårarna flödade redan innan de han ner för trappan på Landvetter. Hela familjen var samlad och banderollen var klar. Har ingen bild på den för tillfället, men den var stilig! Mamma och jag kämpade som små tokar. Efter alla kramar och pussar på flygplatsen bar det av till skutan för oss som inte skulle passa Helena och Sarah. Det var många intressanta ursäkter som blev till i stunden hetta. Viktor var och fixade med en båtmotor, Eva lämnade tillbaks en blus, jag var på obligatoriskt seminarium och Daniel och pappa jobbade.

Det blev mycket köttfärs stekt och sara såg till att vi hackade massa mycket jättemånga lökar. Micke var intre helt nöjd. Maten blev i alla fall tillslut bra och Sarah och Helena var supernöjda. Jag var trött som aldrig förr och helgen hade bara börjart. Varför händer allt på samma gång för.


Sötnöten

Först var det en konfirmation som skulle fixas och jag hade lite fixa- och trixa-jobb. Det bidde lite gjort på lördagen och sedan var det fullt ös i kuvös från tidigt söndagmorgon till sena kvällen. När jag varit och fixat konfirmationslokalen och kikat förbi kyrkan kl 11 så var det dags att fara till dop. Lilla LIna skulle döpas och det började kl 13 i kyrkan i Kode. Lite mat och en konfirmationspresent senare så var Daniel och jag på G. Efter lite mat och bebismys åkte vi tillbaka till Ale och kramade om den nykonfirmerade Marcus.


Anna fick pyssla lite - mysigt



Det ska startas tidigt - trodde inte att sötnosar skulle ta natvarden...;)


Helgen efter var det dags att ta det lite lugnt. En spelkväll med räkor och rosévin. Nice!!






Mamma och Daniel var oslagbara i Qluedo

Under lördagen kom kusinerna, Mia och LIna föri och käkade lite middag. Helena, pappa, Jonas och Magnus hade seglat Jonas båt till lysekil och Daniel var taxichaffis. Myspys vad det i alla fall


Sotnosar


Skepparen själv


Det är vår i Göteborg. Underart!!







Lite kli i ögat ibland, men det är det värd

Mitt senaste projekt är en doppresent till kompisens kompis dotter. Det är sådan avkoppling att pyssla...hoppas det blir bra...har i alla fall fått godkänt från vännen min...bra.


Sköäldisen är en tjockis...men sööt ändå!!




Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej vännen!

Visst har det varit lite stressiga veckor det senaste, men jag tycker att vi har klarat dem galant!



Tack för all hjälp i samband med Marcus konfirmation, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig :)



Påslakanet till Leah är underbart och jag vet att de kommer att bli jätteglada för det.



Skolan och projektet kommer vi fixa utan problem och vi är alla tre lite trötta på skolan nu, men vi tillsammans kommer absolut göra ett jättebra jobb det vet jag! Vi är ett oslagbart team!



Hoppas att vi ses senare idag, ska bli skönt att träna och det skulle vara kul om du var med!



Sköt om dig vännen!!!!



Kramar i mängder!

Nilla

2009-05-15 @ 08:18:54
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0