Helgen har varit...

I fredags hade jag bestämt mig för att inte göra någonting alls. Äta choklad och dricka cola var planen. Carro räddade mig från sängen och det blev en mysig eftermiddag med pysselplaner, rosévin och lax. En lunch/fika på stan och fram och tillbaka mellan hemtex och åhlens. Tillslut hittade vi det vi ville ha och till det billigaste priset också - sikken dag.






Vi tog bilen in till stan för Helena hade lite prylar i den som hon inte ville ta på bussen. Inte ett bra drag sådär i efterhand. Vi var inte direkt ensamma kl tre en fredag. Carro passade på att ta lagom smarta bilder på chaffisen...snyggt va??



Passagerarbilden är bättre

Lördagen spenderade jag hos Magnus, Mia och Lina. Det var jättemysigt!! Tack för en god lunch och trevligt sällskap. Sen bar det av till Carro för att pyssla, titta på Patrik 1,5 och melodifestivalen. Spännande, men låååång. Bidde en sen kväll.

Söndagen var en seeeeg en. Kom inte ur sängen på hela dagen, och när jag väl gjorde det höll huvudet på att explodera. Inget kaffe på hela dagen. Inte bra!!

En mysig kväll med min underbara framför Nothing Hill. Hade tankar på att gå på bio, men var intre riktigt taggade för det. Men det blev mysigt i alla fall. Kanelknäcke kaffe och en bra film. Ett vinnande koncept helt enkelt.

Nu är det måndag igen och det är inte långt kvar innan jag är fröken. Men innan dess skall jag och min grupp arbeta som små tokar. Inget skall få stoppa oss nu. Väntar på Linda och Pernilla som dyker upp vilken minut som hellst. Kaffekokaren går varm och vi kommer göra ett kanonjobb idag. Det känner jag på mig.

Ha en bra dag...det skall jag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt att du kommit igång med bloggandet igen! Saknar er så!!!



Ledsen att det dröjt med svaret om pysslet. Tråkigt att de inte tycker att presentkort är nåt bra, det är ju ganska smidigt annars... Jag handlar ju i princip allt pyssel på nätet eftersom vi har så dåligt med pysselaffärer här, och då brukar man kunna göra en "önskelista" hos nätbutikerna, och så kan den som vill handla bara ta kontakt med den som har affären och säga hur mycket man vill köpa för. Jag handlar papperspyssel främst hos Stämpelgården, ScrapAddicted och Scraphuset. (.se för allihop, tror jag)



Om jag ska ge några fler tips så behöver jag ju veta lite mer vad för slags pyssel du tänkt dig? Panduro har ju lite av varje, kanske titta i deras katalog och välja ut sånt som verkar roligt att testa?



Nej, nu ska jag inte sitta vid datorn längre, jag har min mamma, hennes sambo och min bror här den här helgen - så mysigt!



Och det vore superkul om ni kom hit och hälsade på, möjligtvis är vi fullt upptagna med att få barn när SM är, men nånting ska vi väl lyckas få ihop i alla fall! Längtar efter att få träffa er!



STOR kram!!!

2009-05-22 @ 09:12:48
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Sara

Ja, magen växer och bebisen verkar ha det bra och kickas mest hela tiden! ;-)



Ta hand om dig!!! Kram!!!

2009-05-26 @ 20:42:23
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Anneli

Va bra att kunna få en uppdatering vad som händer i Göteborg! Jag antar att det känns jättehärligt att vara så nära examen nu. Alla tummar hålls i Norrköping vad gäller jobbsökande! Kram Anneli

2009-05-27 @ 08:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0