Grattis på din födelsedag gummsan

Nu har jag varit riktigt dålig ett tag och det är inte över än. Känns som om jag driver någon sorts innre kamp mot infektionen. Känner mig som ett levande apotek och ibland också som ett levande Systembolag...har hört att sprit kan hjälpa...Har prövat Irländskt kaffe...tror att det var godare än vad det hjälpte. Men i alla fall!!

Nu till mit riktiga och viktiga budskap:

Grattis på födelsedagen Helena!!

Hoppas att du får en underbar dag...eller har haft en underbar dag...har inte koll på om det är frammåt eller bakåt längre...men i alla fall!! Många kramar till dig snyggo!


En bild...favorit i repris...har inte några andra bildet på den dator jag sitter vid...
Puss igen till dig systra mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0