Fredag 6/3 - After work

Efter en lagom lång fredagslektion, som gick ganska bra trots allt, åkte jag till Johanna för en sista peptalk. Hon kommer vara borta alldels förlänge från Göteborg för att det skall vara nyttigt. VFU är inte bra inte...:). Jag fick en liten uppiffning av håret och ansiktet och sen var jag redo för en trevlig kväll med gänget.

Glömde ta upp kameran på själva after-worken, så det blir helt enkelt bara bilder från after after work.


Mikeale i egen hög person. Det var trevlgt att träffa hans brudar och prata lite på Café Vasa


En fundersam Peter


En lite gladare Peter


Kommentarer
Postat av: Mystery Pete

Who is that HANDSOME devil on the last two pictures?



hoppas ingen ser att det är jag själv som skriver detta / Peter



Tack för i fredags, det var gött att få sig några biror till livs sådär efter en hård veckas vistelse bland alla barnen :)

2009-03-09 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0