Ångest och femradingar

Jag har en teori om att efter att en klass ha skrivit en hel hög med femradingar så får jag ångest. Kanske kan det vara så att efter en slitig period i livet så kommer ångesten som ett brev på posten. Men jag gillar min teori bättre. Skall sitta och läsa femradingar hela långa dagen i morgon. Kanske bär det av till min lilla lillasyster. Lite uppmuntran, några goa kramar och lite kaffe så blir livet genast mycket lättare att leva.

Skall bara andas och leva kvällen och natten igenom...det blir bättre i morgon

Ångest
Fruktansv'ärd, kolsvart
Storma, plåga, förlama
Panik, smärta, rädsla, andnöd
Ångest

Sov sött!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vännen då! Du måste ta hand om dig ordentligt och fika oftare med mig!

Kramis

2009-03-12 @ 18:04:00
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Ta hand om dig hjärtat! Systerfika låter som helt rätt medicin. Kram!

2009-03-13 @ 13:16:33
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0