På knappen står det...



LÄRAREXAMEN


Dagen började tidigt. Kl fem var jag vaken och kunde inte somna om. Jag kunde inte somna igår och jag vet igentligen inte riktigt vaför det var så oroligt. Var inte nervös alls för redovisningen och såhär i efterhand hade jag inte någon anledning att vara det heller. Det gick super och vi klarade oss galant! Det var garanterat den bästa redovisningen och vi hade inte planerat någonting - varken vilken ordning vi skulle prata, vem som skulle säga var och så vidare. Men med ett sådant samarbete så kan vi inte misslyckas. Vi kompletterade varandra perfekt och livet lekte hela dagen!! Vissa dagar blir bara bra.


Klarblå himmel, kaffet är inhandlat och snart kommer Pernilla.


Det var lite kallt, men solen sken och jag visste att det skulle bli en seg dag innomhus, så jag passade på att njuta lite extra.


Glada fröknar. Precis efter att vi fått vår lärarexamen-knapp. Det kändes overkligt och jag har inte fattat det än. Fem hela år. Sega men bra år.

Tack alla mina vänner som ställer upp på mig 
Tack alla som orkar med mig när jag är dum, lyfter upp mig när jag är nere och står ut med alla mina påhitt och nycker.
Tack alla som torkar mina tårar när de forsar ner för kinderna och skrattar med mig när jag är glad
Tack alla för att ni vill mig väl och står på er när jag är dum
Tack för alla kanelbullar och all proviva som ni tvingat i mig när aptiten tryter
Vad hade jag varit utan er??

Blir lite lätt sentemental nu, men så är det väl när ngt är över och ngt annat börjar??


Det har varit mycket det sista och jag är otroligt tacksam för att ni hjälper till när det krisar.

Med klänning, städning och annat jox som strulat till sig det senaste dagarna.

Helena och Sara är pärlor som alltid stått där med städhinken i hand
Mamma och Mormor som har fixat så att jag har ngt att ha på mig i morgon. Den är jättefin och jag kommer känna mig vackrast i morgon
Morfar som kravlat runt på golvet och sett till att klännikngen är rak. Tur att vi har ditt ögonmått.
Pappa som alltid hejar på mig och peppar mig när det går bra och står där när det inte går som jag vill
Daniel...tack för att du finns för mig...alltid, varje morgon och varje kväll. Det finns inte ord för dig.

Pernilla och Linda - bra jobbat brudar! Vi är oslagbara!

Pussar från mig - idag är en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh, du är så bra!!! Jag är så stolt över dig!!!



Själv var jag mest stolt över bloggen, var inte alls så lätt att fixa som man kunde tro och det var läääänge sen jag gjorde någon form av kodning eller trixande med blogg eller hemsida...



Nu: ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIG!!!



Massor av kramar!

2009-06-05 @ 13:40:21
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Nilla

Du är så fantastiskt duktig Anna och jag är så imponerad av dig! Är så glad att vi haft så många terminer ihop och att jag fick avsluta det hela tillsammans med dig!



Kommer alltid finnas i din närhet!



Kram och grattis min vän!

2009-06-07 @ 13:40:39
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se
Postat av: Julia

GRATTIS! Har precis avslutat mitt första läsår på lärarutbildningen :)

2009-06-09 @ 11:46:18
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är grym! va sött du hade skrivit! äntligen är du klar!! puss på dig!

2009-07-05 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0