30 mg är borta...10 kvar

Nu är det inte långt kvar. Jag och mina pluggisar har räknat timmar i en vecka , men nu är det ju inte ens två dagar kvar tills skiten är över. Vi ska redovisa i morgon. 09-15. Det kommer gå lysande och med tanke på att det har varit tungt för oss alla tre så är vi helt lysande duktiga! Jag hejar på mina powerbrudar.

Vill också skänka en tanke till Johanna som skall skriva gramatiktenta i morgon 17-22. Underbar tid och underbar tenta. Men det kommer gå bra, och gör det inte det så ordnar det sig också. Hon är en av oss powerbrudar. Hoppas på dig och håller tummarna hela eftermiddagen. Önskar jag kunde hjälpa dig att hålla koll på alla pronomen, konjungtioner och preteritumformer. Tror att det kommer lysa om dig i tentasalen i morgon.

Veckan hitintills har varit lite upp och ner precis som mitt blodtryck - Berg-och-dalbanan har varit lagom kul. Men men. Det blir nog bra en annan dag. Det finns ju förklaringar så jag är inte så orolig faktiskt. Men det är jobbigt i alla fall. Nåja. Har fixart och trixat hela veckan och nu är jag stel som en pinne. Dessutom gick jag totalt ner för räkning efter massagen i måndags. Var veck hela tisdagen och hamnade efter med allt jag hade planerat att göra. Tur att jag har mamma och pappa, mormor och morfar, Daniel och mina fina syskon som ställer upp när det skiter sig. Klänningen är klar, pysslet är färdigt och jag skall sova tidigt idag. Sen är det upp i morgon och gå på min sista redovisning.

Under de senaste vockorna har det blivit mycke grillat och solat ute på gräsmattan. Det har varit intressant och jag har till och med bildbevis!!



Helena räddade mig när jag var stressad över födelsedagspresent till Carro. Hon finns alltid när man behöver det. Med sitt goa flumm fixar jag biffen. Snacka om att jag har saknat henne när hon inte var hemma.




Kasst väder på Carros dag. Men det kom aldrig till hissingen. Tur, eftersom det var grill på menyn. Trevlig kväll. Träffade Milla för första gången. Rolig tjej.



Helena och jag lunchade på gräsmattan. Inte så hungriga i värmen. Men vi hade det kul


Daniel gjorde oss sällskap på kvällen. Han var lite trött så vi gjorde en kudde till honom. Bra med Bag in Box. BiB-kudden går inte av för hackor vill jag säga.


Visst ser han nöjd ut min lille vän




Smarta bilder i solen. Syrran är lite frusen av sig.








Vet inte riktigt vad det var vi ville åstadkomma med dessa foton, men de belv inte några höjdare....


Inte här heller är jag helt övertygad om vad det skall föreställa...men kul hade vi!!










Min skötsamma underbara Daniel fixar och trixar...Tur att jag har nonom


Tur att vi inte stökar ner när vi är ute på gilläventyr. Ibland ser det ut som om vi skall flytta när vi drar er ut på gräsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0