Lite mer uppdateringar kanske...

Det händer saker hela tiden...vet inte var jag skall börja, men efter midsommar så har jag fått jobb...på ett internat i Dals-Ed. det är ett grav-vick på en termin, men det passar mig alldeles utmärkt. Så kan jag prova på och se om jag tycker att Dals-Ed verkar vara ett bra ställe eller om det är den håla jag befarar att det är. Så mycket jag sett hittills så är jag nöjd. Naturen verkar vara underbar och jag hoppas att det regnar lite mindre nästa gång jag kommer dit. På måndag kommer jag kunna börja mina efterforskningar kring om jag kan få någon bostad eller inte. Det verkar inte vara så svårt. Men när förmedligen har stängt i två veckar så är det inte mycket att göra! Håll tumamrna för att det inte blir några problem. Tänkte bo i ett litet ruckel så att jag längtar hem till Daniel och inte får för mig att stanna. Men jag tror inte att det blir ett problem. Om inte Daniel lyckas dra tillräckligt så har jag juh alltid familjen och Johanna.

Vill bara passa på och tacka Johanna för den mysiga middagen/filmstunden i onsdags. Det var en hit!! Dessutom var det mysigt att träffa Mia och Magnus en stund på förmiddagen också. Lilla Lina är underba...men man kan la inte bli ngt annat med sådana föräldrar. De kämpar på med sitt hus och med allt som ingår i det jobbet. Hoppas att de kan få lite ledigt också så att de inte brakar ihop när hösten kommer. Kan inte låta bli att bli lite orolig.

Nåja...jag är glad att Johanna peppade mig i onsdags också...för nu känns inte allt så läskigt längre. Hon har planerat alltsammans och jag är villig att lägga allt i hennes händet. Det är ju nämligen så att jag har gått och förlovar mig...



...och det innebär på något vis att jag skall gifta mig om inte allt för lång tid...ingen är gladare än jag och ingen är räddare än jag heller för den delen...så det jämnar ut sig...

Kommentarer
Postat av: Sofia (Ståhl)

Grattis till både jobb o förlovning! Härligt att det löst sig med arbete, det är inte roligt att gå o oroa sig för sådant. O Daniel är ju en superduper man att dela livet med, efter det jag sett o hört om honom!

Många kramar till er båda!

2009-07-17 @ 18:15:51
Postat av: Helena

Så söta! önskar er all lycka...hoppas man är bjuden på bröllopet...hehe puss

2009-07-17 @ 20:34:12
Postat av: Sara

Jättegrattis från oss alla fyra till både jobb och förlovning!!! Är såååå glad för din (er) skull!



Urfin bild på ringarna också, den vill jag scrappa :)



KRAM!

2009-07-18 @ 13:31:36
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0