Lite fler bilder


Daniel plockar ner vår dyrabara lövvän...det kan inte ha varit så svårt med tanke på att den höll på att rasa. Men den fyllde sitt syfte dagen innan...;)


Av någon underlig anledning spenderade jag en halvtimme med att göra en blomsterkrans...midsommardagen. Dessutom vet jag inte hur det gick till när någon satte den på mitt huvud och dessutom tog en bild...Nåja...Så går det när man inte är på sin vakt.





Vet inte riktigt vad det är hon gör, men det ser i alla fall ut som om hon kan spela gitarr. Från säkra källor vet jag att det inte är sannt. Mina öron ljuger aldrig ;)


När jag fyllde 25 fick jag en jättehärlig bukett med blommor från Daniels mormor och morfar. De höll sig riktigt länge och doftade ljuvligt!!




De sista veckorna innan examen spenderade jag i en mystisk ställnig lutad över matbordet och målade lakan. Ett till Carros bästa vän Milla och ett till Carros syster Malin. Här kommer bildbevisen!

MILLAS - Hon tog examen från Grythyttan och blev då en överkvalificerad servitris om jag inte missminner mig













MALINS - Tog studenten och blev frisör












Tror att de blev glada och ingen var gladare än jag när det var över!!

Kommentarer
Postat av: Helena

va fint det blev...är stolt över dig!

2009-07-05 @ 21:31:38
Postat av: Helena

Tror inte du att jag kan spela gitarr...haha...du ska allt få höra någon regnig dag =)

2009-07-05 @ 21:32:49
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Men, vad himlans duktig du är som gjort de där!:o)

2009-07-17 @ 20:43:38
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0