23/12 - Göteborg

Norrköpingstrippen var över för denna gången och det var dags för mig att åka hem igen. Med massa paket satte jag mig på tåget och jag hade svårt att inte somna på lokaltåget till Katrineholm. Risken om jag hade somnat hade varit att jag hamnade någon helt annan stans eftersom jag förmodligen skulle missa att stiga av rätt då.
Väl på tåget till Göteborg satte jag klockan och sen sov lilla Anna som en gris hela vägen till göteborg. La kudden på bordet framför mig och när jag vaknade hade både armar, rumpa och fötter somnat...det tog lite längre tid att väcka dessa delar av mig vilket resulterade i att jag var lite instabil när jag skulle av tåget med all min packning.

Väl vid stationen tog jag mitt pick och pack och gick till spårvagnen. Med min vanliga tur lyckades det bli stopp i båda riktningarna från Drottningtorget så det var bara att börja gå. Tog vägen via Make Up Store och Carro. Handlade presenter till Sara och fick mig en liten pratstund.
Det roliga var att det tog ett tag för Carro att se att jag var i affären. Snacka om att vara fokuserad på sitt jobb. Fick i alla fall med mig en fin ögonskugga och en glitterpryl till sara och en ögonpenna till mig - vanilj.

När jag äntligen kom hem hade jag inte många minuter på mig inna det var dags att åka till mamma och pappa och Sara. Skulle mysa lite och fixa det sista...rimma å så. Bidde riktigt många bra rim faktiskt. I år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0