19/12 - Norrköping

Gick upp tidigt för att passa Svea när Johanna var borta i skolan. Hon hade haft herrbesök och det märktes redan nere på gatan...parfym...mycket av den varan i hallen. Undra på att Svea kände sig lite krasslig.

När Johanna och Martin kom tillbaka från skolan hämtade Daniel upp mig. Härligt med en bil ibland. Dessvärre använde vi inte den när vi skulle upp till Norrpan som i brukar. För en gågns skull tog vi tåget...men hur vi tänkte vet jag inte...för med hela lägenheten full med julklappar till alla och envar så var det inte bara smidigt.

Taxi- och tågresan gick bra. Mådde lite illa, men det hade jag räknat med.

När vi väl var framme fick vi underbar hemalagad pizza med salami och grejer. Det var gott och lagom degigt. Precis som vad jag önskade...

Den kvällen var det inte svårt att somna. Äntligen kunde jag slappna av lite och veta att det inte var så mycket att göra...ibland är det bra att inte tänka så långt med tanke på hur vår jul- och nyårs"ledighet" såg ut... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0