17/12 - Uppsatsen klar

Det var en underbar känsla när skiten äntligen var klar. Trots att det blev sent och jag var riktigt elak mot min underbara Daniel, som trots allt orkade med mig ända tills uppsatsen var inskickad, var denna onsdag en underbar dag. Kan låta lite motsägelsefullt, men med tanke på att denna uppsats är någonting av det värsta jag skrivit - inte bara för att jag inte känner att den är bra utan för att det aldrig kändes som om texten flöt på som det brukar göra.

Nåja...nu var det jullov.

Det underliga med allt var att jag behövde vara klar först den 22/12 så jag fick mycket beröm från min kurskompisar som ansåg att jag var tokig...men har man en deadline så har man...min var uppenbarligen den 18:e. Så nu hade jag verkligen jullov. Första på fem år..om man inte räknar att jag knappt hade ngt jullov på gymnasiet heller...men det tänker vi inte på nu.

Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0