Saknar systra mi

Fick lite kvalitetstid med min ygsta syster häromdagen...eller jag fick i alla fall lyssna till när hon sov. Det är intressant. Få som gnisslar tänder som hon.

Så jag har fått lite blodad tand vad gäller att träffa mina systrar...så idag blir det ett litet inlägg om hon den där som är sååå långt bort. Hon kommer förövrigt hem snart. Intalar mig att det är snart i alla fall....

Idag har varit en skitdag och jag skulle nog behöva Helenas självförtroendekick idag. Men jag får nöja mig med att titta lite på bilderna på hennes blogg. Har ni inte varit inne och kollat där så gör det. Om inte annat får man se solen och det är mer än man kan här hemma.

Många kramar till Helena och Sarah som är på fri fot.


Mia och Magnus bröllop i juni 2008 - En fundersam lite Helena i fin klänning.
Observera även att jag har gråtit bort allt mitt smink

Kommentarer
Postat av: Helena

aaa...lite fundersam ser jag allt ut att vara! det ar kul att du uppdaterar din blogg sa jag me har nagot att lasa! pussilipuss

2009-02-27 @ 03:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0