Nostalgi och hosta

Är inte helt hundra. Och hostar man sönder halsen och har lektioner hela dagarna blir det inte så bra. Idag är jag hemma. Har jobbat några timmar nu på morgonen, men ni kaosar huvudet ihop och jag har en nostalgisk Winnerbäck-period.

Tänkte jag skulle förmedla lite av mina känslor via Lasse. Han vet hur man gör och han är otrolig. Det finns alltid någon låt som passar dagens sinnesstämmning.

Började min dag med De tomma stegen och Elegi. Fortsatte med ofta åerkommande inslag i mina perioder som Mareld, Hugger i sten och Du gamla fria nord.I sammanhanget är det även viktigt att få med Jag har väntat på ett regn och De sista drömmarna.

Även Hugger i sten, Kom änglar och Timglas är nästan alltid med, men inte idag. Tror att det kan bero på att jag är så övertygad om att min underbara Daniel kommer hem och kramar om mig ikväll efter jobbet. Kärleksdepp är INTE en del av min sinnesstämmning idag.

Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0