Äntligen kan man publicera

Nu är det inte längre någon hemlighet att Jonny, Carro, Daniel och jag fotograferades som galningar innan jul. Detta innebär att jag nu kan lägga upp några av de fantastiska bilderna här på min blogg. Jag kan säga att fotograferna (ja, de var faktiskt två stycken som jobbade som tokar) inte hade någon lätt uppgift. Först blundade jag på bilderna, och när jag väl hade så många lila blixtfläckar i ögonen att det inte var någon idé att blinka längre var det Daniels tur. Tillslut bröt Carro ut i ett gapskratt som smittade av sig på oss alla fyra och under den perioden var det inte så många bilder som blev så bra. Jonny var nog den enda som såg okey ut på alla bilderna. Vill därför tacka Kigge (som av någon underlig anledning vill han bli kallad för Arngrim) och Johanna den underbara! Ni gjorde ett underbart bra jobb som resulterade i två fina inramade bilder som numera pryder en lägenhet i Norrköping.

Resultatet blev följande:



Som sagt: Fotograferna hade det inte lätt




Men de gjorde ett bra arbete med inte så vana modeller

Kankse kan jag lägga upp lite fler bilder, men inte nu...ni, mina kära fans, får ha någonting att tråna efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0