Vår, måndag och bara fem dagar kvar

Det är äntligen vår och det är båda varmt och blommigt ute. Under min prommenad till Johanna förra veckan kunde jag inte låta bli att ta lite bilder, Jag delar gärna med mig, trots att det inte syns på bilderna hur glad jag var att det äntligen är vår.








Nu är det måndag och jag har en massa saker att fixa med. Till helgen är det massa saker som händer. Kompisens son konfirmeras och jag ska redan i morgon på "förhör" i kyrkan. Det ska bli skoj. Dessutom döps lilla Lina och jag håller på för fullt med hennes paket. Det är två projekt och jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag startade dem båda samtidigt, men det kommer nog bli bra

På fredag är det en underbar dag!! Helena kommer hem. Skall mysa med henne hela dagen och kvällen och hela lördagen och jättelänge. Saknar henne så. Risken finns att jag kanske måste dela med mig lite av min lillasyster, men inte för mycket...hon är min!!

Idag bär det av på prommenad i det (förhoppningsvis) fina vädret. Ser ju inte rikigt vilket väder det är eftersom vi har gröna nät utanför + en massa plast som gör att allt blir suddigt. Men det ser i alla fall ut som solen skiner. Skall till mamma och äta lite och få lite hjälp med Linas ena paket... ;)

Någon stans skall jag hinna plugga lite också. Det börjar bli lite mycket nu. Men efter helgen som kommer kanske det kan bli lite lugnare. Eller??

Ha en bra dag i solen, det ska jag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns fler som ser fram emot fredag, så det är inte enbart från lillsyrran du får konkurrens. Pappa

2009-04-20 @ 22:11:50
Postat av: Pappa

Det finns fler som ser fram emot fredag, så det är inte enbart från lillsyrran du får konkurrens. Pappa

2009-04-20 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0