Det är mycket nu

Jag längtar såå mycket efter min syster! Det går inte att förklara. Hon har inte varit här hemma på så himla länge så nu gör det nästan ont i hjärtat när jag tänker på henne. Kanske beror det på att hon faktiskt snart kommer hem. Jag har börjat nedräkningen! Det är bara tre veckor och en dag kvar tills jag får krama om henne. Funderar på om jag någonsin ska släppa henne igen. Man vet aldrig vad hon hittar på som nästa projekt.

Idag har jag en plan om att försöka minska mina dåliga samveten. Har en lista på sådant. Men det är lite jobbigt när jag hostar så hela rummet snurrar i några sekunder. Det låter kanske inte så farligt, men det är inte alls kul.

Ett av mina dåliga samveten är att jag ska ringa och boka om min tandläkartid. Lovade att göra det förra tisdagen, men så bidde det inte. Dessutom skall jag läsa en bok om "Samspel i grupp" och skriva en uppgift från förra kursen om juridik för pedagoger. Vi får la se hur det går med det. Den sista uppgiften är en kompletering från när jag var på Teneriffa och latade mig så jag får väl försöka blunda och inbilla mig att jag är i solen, vid polen, med en Sangria i handen så kanske det blir bra.

Till helgen kommer Johan och Sofie och skall göra Göteborg osäkert. Vi får väl se vad vi hittar på för spännande. På fredag blir det nog lite plockmat med räkor som inslag och lördag satsar vi nog på stan och pubben. Det ska bli mysigt att ha dem här.

Hoppas bara att jag piggnar till lite tills i morgon. Har varit trött och har träningsverk i rumpan. Veckan har varit lång och jag har inte alltid varit så snäll mot min förkylning/infektion. Men idag känner jag mig lite piggare så vi kan juh alltid hoppas att det blir bra.

Förresten: Solen skiner 
Å ena sidan känns det helt underbart
Å andra sidan har vi ingen balkong

Ha en bra dag och njut av solen!!
Kramar till er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Anna! Läste att du haft en tråkig snuva och hosta. Hoppas du mår bättre nu. Vi har haft trevlig förpåsklunch för Jonny och Carro. Mormor och Morfar var här också.

Förstår att du längtar efter syrran! Men först ska påsken klaras av. Ha det så trevligt med mormor o morfar. Hälsa Danne. Kram Anneli

2009-04-05 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0