Tisdagsmys

I tisdags hade jag min första föreläsning om populärlitteratur som är min huvudinriktning för mitt kommande examensarbete. Blir nervös bara jag tänker på det. Det var en trevlig lite grupp och föreläsaren är bra, fyrkantig, klyftig och humoristisk.

När jag, lite mer positiv till skolan än jag varit tidigare, satt och väntade på Johanna hade jag en underlig upplevelse. Två killar och en virkad fågel kom och rappade för mig. Kunde inte låta bli att ge dem lite pengar. Men...om jag komer att läsa serietidningen eller använda den virkade fågeln i något annat sammanhang än att skratta åt den är tveksamt.

Min lilla mys kom sent, vilket hon aldrig gör så när vi träffade vår tredje fikakompis var vi sena. Men det blev en trevlig eftermiddag och jag plågade brudarna med kameran.




 Jag sa juh att du blir bra på bild gummsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0