Surströmmingsmiddag i bilder

En fantastisk övning som slutade med att Helena hade tre krossade revben och pappa fick knäna intryckta i kinderna. Det var ett tagsen som vi tre lekte flygplan med pappa. Uppenbarligen
Helena och Pappa har en gymnastisk övning innan middagen. Det var ett tagsen vi tre lekte flygplan med pappa - det märks!


En påbörjad klämma med tillhörande sånghäfte. Det blev ett himla sjungande.


Det hela blev en lyckad fest. Det slutade med att jag somnade först av alla (inte helt ovanligt) vilket resulterade i att jag inte har någon aning om vad Danel, mamma, pappa mormor, morfar, Birgit och Ojen gjorde eller när de gick till sängs.

Idag var det emellertid full fart på folket. Detta inkluderade dessvärre inte mig, men de lyckades få ut mig på en prommenad. Tyvärr glömde jag kameran så det blev inga fina bilder på en högröd Anna tillsammans med ett gäng flugsvampar. Ansiktsfärgen hade inte så mycket med svamparna att göra som med att Daniel höll uppe tempor när vi kom in på motionsspåret som gick längs med Stora Härsjön - Härskogen.

På det hela taget en bra helg med andra ord. Hoppas på en vecka utan trasiga fönster och sönderborrade väggar.

Kommentarer
Postat av: Helena

ja du bilden blev juh skit bra när jag fick mig en flygtur...hehe or not =)

2008-09-15 @ 10:01:30
Postat av: Sara

Haha. Härligt! Men det fanns väl massa fler sköna bilder! Annars får du gärna maila dom! kramar /Lillskiten

2008-09-15 @ 13:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0