S-strömming i skogen

Nu sitter jag mitt ute i skogen och skriver. Skall snart äta surströmming *gott*. Jag vet att jag är lite udda. Men till saken hör att min familj älskar att äta mat så varje högtid vi kan komma åt firar vi. Ibland undrar folk om vi kommer från skåne eller norrland. Men inte det. VI är bara lite udda och gillar att träffas.

Återkommer med bilder och kommentarer till dessa. Det är inte helt alkoholfritt så jag skall varna känsliga tittare...läsare.

Kramar till mina tre fans.
-Myran

Kommentarer
Postat av: Helena

Spännande med surströmming. Har faktiskt aldrig smakat, men mina föräldrar äter det, så jag har nog bara inte varit modig nog. Tillbehören är ju grymma så någonstans under allt det kanske man ska kunna gömma fisken också... Kram!

2008-09-14 @ 14:25:23
URL: http://helenasskafferi.blogg.se/
Postat av: elin

så konstiga vill jag inte påstå att ni verkar vara.

//elin från hönshuset

2008-09-14 @ 15:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0