En rosa morgon med borrinslag

Har suttit och fixat lite med mitt nya fritidsintresse. Har kommit fram till att jag gillar den rosa stilmallen bäst. Inte för att den är rosa utan för att bilder och text verkar hamna på bäst ställe då.

För övrigt har jag hunnit läsa ut ytterligare en bok "Roseanna". Det känns bra att jag äntligen har börjat komma ikapp igen efter min dundermiss. Hela sommaren ägnade jag åt att läsa underliga böcker och det visade sig när jag började att jag hade varit inne på fel litteraturlista. Intressant!!

Kanske inte borde erkänna mina galna upptåg såhär, men vad sakll jag annars med en blogg till om inte roa min omgivnig.

Skall smita iväg från borrar och ombyggnadsljud snart. Renovering är fantatiskt!! När det är klart!!

Ha en bra dag alla ni som läser (än så länge bara jag...*ler*)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Vad roligt att du har en liten blogg! Fint med rosa tycker jag, erkänn att du enbart valde den för den fina rosa färgen...!

Renoverar ni igen? Ni får gärna komma till mig o göra om köket när ni ändå håller på!

Kram

2008-09-11 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0