Nudelmiddag

Hej å hallå i höststormen alla mina fans!!

Det blir inte så offta mellan gångerna och jag har massor med alldeles underbara ursäkter. Alla kan jag inte dra här för det är inte till för allas ögon men endel skall jag dela med mig här neden. Inte för att det kanske intresserar er så mycket, men jag behöver skriva av mig!

Jag skall börja skriva mitt examensarbete med stort X. Det kommer bli jättebra och det skall bli jätteskoj. Men just nu känns det lite motigt minst sagt. Har precis lämnat in PM som inte blev alls som jag hade tänkt mig. Det blev kort och ofullständigt. Det är metodavsnittet som stär lilla annas hjärna. Förra terminen läste jag en massa metod och nu verkar det som om vi inte skall ha någon alls vilket resulterar i att jag är alldeles borta från banan. Fattar ingenting (blond och blåögfd kanske).

Dessutom skall vi ha hemtenta snart. Vet inte alls vad den kommer att handla om eller om jag kommer kunna svara på en enda fråga. Det är Tomtens fel. Inga personangrepp på min blogg så....han benämns bara som tomten. Är någon intresserad av att veta med så berättar jag mer än gärna över en kopp kaffe en dag,...

Ytterligare ett dessutom kommer här...vi skall ha en muntlig tenta som tydligen är tuff att klara. Anna skall korvstoppas och det gillar hon inte alls!

Nu skall jag äta middag. Det roligaste mästerkocken kom på idag var alltså nudlar. Det är inte bra när inte andrekocken Daniel är hemma och styr upp mina matvanor

puss till alla goa som lyser upp min höstdepp

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är inget fel på nudlar tycker jag. Jag brukar piffa genom att koka med lite morot, champinjoner, purjolök eller liknande om det finns hemma.

Läser man min blogg kan man lätt tro att jag mest lagar soppa, det är inte sant - men soppa är bra så en del soppa blir det. Kram!

2008-10-08 @ 12:19:05
URL: http://helenasskafferi.blogg.se/
Postat av: Sofia.S

Hej du!

Jag vill veta allt över en kopp te (kaffe är ff inte min grej, trots att det visst skall komma som ett brev på posten när man är student...)

Hör av om du har tid över för mig ngn dag:) Själv är jag alltid ledig, borås är en slapp skola (inte alls, men jag låtsas som allt jag skall göra inte finns på riktigt...)

Kram o hej

2008-10-08 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0