Allt jag lärt mig hittills

Snart är det konsert. hur skall jag kunna berga mig till lördag om en vecka. Har längtat som en galning och idag träffade jag dessutom Navids största fotostalker - Kigge. Kan inte bli bättre!

En liten resume av veckan som gått...

Måndag - Tja, vad hände då...försökte nog formulera mitt PM å det gick sådär bra...
Tisdag - Hade populärlitteraturföreläsning. Najs...Borde ha gjort klart mitt PM på förmiddagen, men jag fikade med  Pernilla iställer. Mycke kaffe, snack å mys blev det!
Onsdag - blev trots allt klar med PMet på tisdagkväll. så äntligen kunde jag slappna av...not...då var det uppsatsseminare och massa mer att läsa och fundera över
Torsdag - Plugg plugg å å ter plugg...täffade flower-power på götaplatsen och blev bilvakt. Började dagen med att baka äpplepaj till Fia som fyllde år i onsdags. Fikade efter föreläsningen när vi satt ett gäng och gick igenom hemtentarn. Det blev uppskattat med paj. Till å med Blomman fick en liten bit på stadens torg.
Fredag - Hemtenta och systermys! En bra kväll när jag tog hand om min underbara sambo. Han fick lite extra uppskattning för att han står ut med att jag är jag...

Idag har jag skrivit klart första frågan om litterär kompetens på hemtentan. Jag tror att det har gått bra. Sen lagade pärlan mat och jag fixade paj till Syster och Kigge. Det blev två pajer...en vanlig och en vegansk. Det blev intressanta diskussioner och Kigge har en del av mitt hjärta bara genom att vara den han är. Underbar. Tur att du är kvar när Syster åker iväg. Vi får hålla ihop vi som blir över...

Nu kommer jag förhoppningsvis skriva lite mer när jag skriver hemtenta. Det brukar vara så att jag gör allt annat än det jag skall göra när jag pluggar.

Måster ju berätta om hur det är att ha två inneboende också. Vi blir en stoor familj här hemma snar. Två pojkar en sötis en hund å så jag å Victor.

Det kommer ett eget inlägg om min lyckomaskin snart...allt för att ni som läser skall få mer att se fram emot när nästa avsnitt av mitt liv kommer upp på bloggen...

Tror att jag skall sova nu, det börjar bli lite svråt att hålla koll på om jag skriver smarta saker eller om det blir som vanligt.

Kom och hämta din kniv
Det börjag bli sent
Den sitter fast mellan dina revben

Jag längtar...gör du??

Kommentarer
Postat av: Nilla

Visst var det en trevlig fika!! Måste göra om det snart igen vännen. Har förresten hittat någon som kan sy och som eventuellt kan rita mönster oxå!! Berättar mer en annan dag!



Kramis

2008-10-12 @ 20:18:19
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se/
Postat av: Nilla

Men lilla gumman! Nu är det allt dags att du uppdaterar din blogg lite så att vi som läser den får veta något nytt! Det är ju en månad sedan du skrev sist, måste ju få veta hur det går med allt. Skolan och allt annat som händer vill jag bli uppdaterad på nu!



Vi måste ta en fika snart igen!



Kram

2008-11-12 @ 10:26:37
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0