Tidig morgon

God morgon alla glada...
Kunde inte sova. Tänkte på min uppsats. Min ljudbok har tagit slut som jag annars somnar så gott till och jag har ont i ryggen. Inte helt nöjd med andra ord. Hade ju kunnat byta bok, mrn på något vis kändes det mer arbetsamt än att ge upp och gå upp. Skall kika lite på uppsatsen min, men vet inte om jag kommer komma någon stans med den just nu. Tror det är för tidigt för det...den har nog inte vaknat än...;)

I alla fall ett inlägg om hur jag har det just nu...pigg, orolig och...kom inte på ngt mer.

kramar till dig från mig!! 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Men Anna då inte kan du gå upp vid den tiden på morgonen! Uppsatsen sover till minst klockan 8, det gör iallafall våran :)

Tack för senast! Alltid lika mysigt att fika och tjôta en stund, det måste snart bli en till!



Kramisar

2008-11-25 @ 16:57:22
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0