Skallebank och litteratur - Ett skrik på hjälp

Hej hopp i galopp...Eller något annat kul

Har sjukt ont i huvudet. Har ätit dåligt...frukost = två mackor och oboy Lunch = En liten bil scones (eller hur det nu stavas) Och nu är klockan fem...Illa!!!

Nåja, nu har jag hittat 11 böcker till. Känns bra! Inte att bära hem dem men att det finns i min hand. Det gick inte lika bra med tidningen jag skulle hitta...Remedial an special education där artckeln Decoding, reading, and reading disability av Philip Gough & William Tunmer.

Hittar någon den åt mig så bjuder jag på glögg...det kan jag göra ändå, men jag tänkte locka med något. Skall komma tillbaka till biblioteket i morgon när ordinarie personal är här och kanske de kan hjälpa mig. Just nu känns det inte så bra för jag behöver verkligen texten!!.
 
Vill ni ha ett uppdrag till så kan ni alltid fixa The act of reading: a theory of aesthetic response av Wolfgang Iser till mig. Den finns tydligen bara på litteraturvetenskapliga institutionens bibliotek och inte för hemlån. Men den finns i alla fall....till skillnad från den andra texten. 

Nej, nu har jag ojat mig lite väl mycket. 
I morgon....eller nästa gång jag bloggar har jag i alla fall en rolig överrskning. Den ni! Snacka om cliffhanger (Jag ger mig på så underliga ord att stava idag...men som ni vet så är jag ett hopplöst fall...)

kramar till er alla...
I mogon smäller det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen! Alldeles för länge sen vi hördes av nu, saknar dig! Härligt i alla fall att du har den här bloggen så att jag kan ha liiite koll på dig ;) Hoppas att du hittar artiklarna, och alla svåra orden har du ju stavat helt rätt!



Puss på dig!

2008-11-27 @ 09:04:28
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0