Nu är det dags igen...

Hallojsan!!
Ett tag sen, jag vet.
Det är fullt upp här där jag är. För tillfäller är vi fortfarande fem individer i lägneheten, men snart får Jonny och Carro sitt eget. Det har gått jättebra och vi har inte dödat varandra. Känns skönt att ha lärt känna de lite extra nu när de bor i min underbara stad. Carro har funnits i mitt hjärta sen första gången (eller andra), men Jonny är lite klurigare. Eller var kanske man skall säga...han är en underbar människa och jag önskar att hans lugn kan sprida sig till både mig och Carro en dag...Avis

Helena och Sarah har åkt...det var ledsamt veckan innan, men nu känns det bra att de är iväg...så de kan komma hem igen...Önskar dem all lycka till. Blir inspirerad och vem vet, snart kanske jag drar. kolla in deras blogg: www.metrobloggen.se/sarahhelena. Varnar känsliga tittare för läskiga djur!!

Plugget...nåja vad skall man säga. Känns skönt att två av tre tentor är avklarade...nu är det bara examensarbetet som är kvar. Men jag känner att jag inte riktigt kommer ro det hela iland denna gången. Vet inte varför, men jag är helt vilsen. Speciellt efter den muntliga tentan i tisdags. Kunde allt...å då menar jag ALLT utom en skönlitterär text om dodice rippers (eller hur det nu skrivs). Inte helt nöjd, men klarade mig i alla fall.

Jag skall skriva mitt examensarbete om dyslexi och populärlitteratur så om det är någon som känner sig manad så  är det bara att tipsa mig om börcker med mera. Har mailat alla dyslexi-förbund och ingen vet någon forskning kring ämnet. Snacka om att ställa till det för sig...skall nog maila Dag (min gud) och kolla vad jag skall ta mig till.

Tack alla söta som finns för mig när det stormar och när det borras i balkongen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0