Borde plugga

Ojoj, det är inte alltid lätt att förmå sig att göra det man borde. Jag tycker att det skall bli kul att skriva min uppsats, men jag kommer liksom inte rikitgt igång. Ha "bättre" saker för mig. Lyssna på Navid, planera fotografering, prata med mamma, höra av mig till glada människor och så vidare.

Nåja. Det kommer nog bli bra till slut i alla fall.

Igår va en riktig fikadag. Först med Pernilla...det får plats mycket skitsnack på en hamburgare och två boklån. Skönt att mötet igår blev så givande...annars hade det ju varit helt onödigt att gå dit :).

Sen var det Linda och Johanna som stod på fikalistan. Det var inte helt lätt att gå därifrån när jag borde...men så är det när man har roligt. En timme efter att jag sagt att jag skulle gå så gick vi alla tre...galet det där. Tog spårvagnen med Johanna. Femman till s.t sigfris och tänkte att jag skulle hinna med bussen som gick tre minuter senare. Men inte det. Bussj*ven gick trots att jag och en annan nisse sprang som galningar. Nåja, fick motion i alla fall.

När jag kom hem var det middag på G. Najs. Sen tittade jag på Livet i Fagervik innan jag gick till sängs. Det var en bra dag!! Äntligen!!

Kamar till alla som förtjänar en!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för kramen jag tog åt mig direkt. Helt klart kan man hinna med massa snack över en burgare. Mötet var väl givande, haha, inte riktigt kanske men vi fick ju skratta lite iallafall. Jag tyckte att det var totalt meningslöst men ändå. Sätt nu igång ordentligt med din uppsats så du bli klar med den nån gång :) Ska nog göra detsamma. Vi hade träff med vår handledare igår (Jan Strid) det var väldigt givande så nu är vi på G känns det som. Men nu hinner jag inte skriva mer måste jobba!

Bamsekramar till en udnerbar vän!

2008-11-19 @ 08:51:07
URL: http://familjenbodefjord.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0