50-tal hela natten lång

Igår (lördag) firade vi Saras 19:e födelsedag. Det var underbart och eftersom det är hon så blev det 50-talstema. De flesta uppskattade detta och det var fantastiskt hur snygga alla blev - tjejer i prickar och killar med fluga runt halsen eller brylcreem i håret.

Själv gick jag på temat rosa...rosa kjol med prockar, rosa scarf med minimussepigg på (såg prickig ut på håll...) och rosa smink (tack Carro).


Töntvarning - men underbart att se!! Entrén Jonas gjorde var fantastisk!!


Ytterligare en tönt...Sebastian drack "te" hela kvällen. När jag insåg vad det var i muggen blev jag också intresserad av att dricka "te"!


Min fantastiska underbara. Tänk att han kunde vara så cool. Stentuff attityd och stenhårt hår.



En bedårande bedövande Grease-Danny. Helt enkelt - Bröderna Stentuff


Den finaste bilden på länge! Carros lockar är fina och hon ser lite ut som Merelyn...det var min ambition i alla fall. Tack för allt pill!!


Daniel och jag gjorde succé på dansgolvet. Vi körde fulast vinner. Stilig jag var va...?



Annat var det när Rebecca och Sara svängde sina lurviga. Fantastiskt att se dem! Dubbelbuggen var otrilig. Jag blev tårögd och stolt.



Dansfröken Becca godkände Daniels dans men var lite fundersam på takten ibland. Observera den tuffa kjolen! Jag blev imponerad. Ett eftermiddagsjobb för pysselförken Rebecca.


Prickigt värre. Jonny trodde att han skulle drömma om prickar hela natten. Ska kolla om det blev så illa...återkommer med rapport 

Det var ett lyckat party och Daniel och Jag tackar och bockar/niger för att vi fick vara med. Det var längesen jag hade så roligt.

Kram syster!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fasen va heta ni ar, va roligt att fa se lite party bilder i dom sexiga kladerna =)hehe ta hand om er, pussar i mangder!!!

2008-12-08 @ 01:32:29
Postat av: Sarah & Helena

Horru! Nu far du val anda skriva lite mer! Vi som tar oss tid och pengar pa att spana in vara syskons bloggar!!! Puss sotnos tanker pa dig!

Dina smasystrar

2008-12-20 @ 00:05:03
Postat av: Karolin Fasth

http://www.infoom.se/mysite/index.php?user=4979

Min hemsida





http://tesablixt.dinstudio.se/

Mammas hemsida



Puss o Kram

2008-12-22 @ 16:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0